Merhaba arkadaşlar. Foruma yeni üye oldum ve nasıl kullanacağımı da pek bilmiyorum. Yanlış yaptığım şeylerde beni uyarırsanız sevinirim. Herşey için şimdiden teşekkür ederim.
Konu şu ki ; boş zamanlarımda oyalanacak bir şeyler arıyorum. Aklıma bir fikir geldi. Babamdan kalma bi Peugeot Star 103...