Arama sonuçlarınız

  1. N

    R6, gsxr 600 ekonomi modu yakıt tüketimi?

    merhaba arkadaşlar aklımda bu motorlar var. Yakıt tüketimi heryerde farklı yazıyor.6-8 litre bu motorlarda eko modu açıktı 120 140 arası kullanımda ne kadar yakar söyleyebilir msiiniz? eko modları etkili birşey mi

Yeni mesajlar

Üst