Öncelikle Hayırlı Akşamlar,
Abiler şimdi ben Kasım ayında 18 yaşımı dolduruyorum.Bugün gittim ve Honda Bayisinden Beyaz renkte Sıfır Honda CB 125E Aldım.Daha önce 2 yıl scooter kullandım fakat henüz hiç manuel vitesli motor tecrübem yok.İstanbulda yaşıyorum ve cuma günü motoru teslim almaya...