Herkese selamlar,
Birkaç gün içerisinde motosikletim ile aranızda yer alıyor olacağım. Uzun zamandır bir motosiklet sahibi olmak planımda vardı kısmet bugüneymiş.
Ehliyeti hallettim, 1 haftaya sertifika geliyor olacak, A2 alıyorum... Mont, kask ve eldiven de tamam...
Motosiklet için de max...