Merhabalar, yaklaşık 7 aydır motosiklet kullanıyorum. Eylül ayında aldım motosikleti kışı geçirdik beraber yağmurla çamurla ancak yaz ekipmanım yok. Eldiven falan güzel kolay bulunur. Ama botta kafama sorunlar takıldı. Şuanki botumun güvenliğinden hiç şüphem yok kalas gibi demire tekme atsam...