Merhabalar, aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Arkadaşımın Wolf 200 üne bindikten sonra bende bir motor sevdasıdır alıp gidiyor. Bu akşam (20 Aralık 2015) saat 8 gibi beni eve bıraktığı zaman, muhabbete başladık. Hadi sende dene gibisinden bi muhabbet açıldı. Ben tabi ki hayır demedim :D
Neyse...