Merhabalar ben aranıza yeni katıldım , öncelikle kendımı tanıtıyım 17 yaşındayım yeni motor alıcam küçüklügümden beri sevdam vardır motolara a2 ehliyeti alıcam yakında buraya gelmemın sebebı sız ustalarımın buyuklerımın bana iyi yol gosterecgi mondıel 180 z-one ile başlamayı düşünüyorum sizce...