Merhabalar
Isim umut, istanbuldan yeni bir majesty 400 kullanıcısı olarak bilgi ve deneyimlerinizden faydalanmaya geldim.
Öğretmenim uzun yıllar küçük scooter kullandım. Şimdi artık yavaş yavaş 400 ile motor kullanıcısı olmaya doğru evriliyorum.
Bundan önce motorlu bir bisiklet kullanan birisi...