Selam Arkadaşlar,
Yeni bir motor kullanıcısı olarak aranızda bulunuyorum. Motosikletimi alalı 2 ay oldu. Honda PCX 125.
İstanbul'da ikamet ediyorum ve özel bir ilaç firmasında Finans Yöneticisi olarak çalışıyorum.
Özellikle hafta sonu şehir içi ve dışı gezilerle ilgili bilgi almak ve bilgi...