Merhabalar bir süredir uye olmadan takip ediyordum, uyelik acip buyuklerimin fikirlerini almak istedim.
Motosikletim ve a2 ehliyetim yok. Sadece birkac kez kucuk motor surmuslugum var. Yaşim 20. İnsallah 9-10ay sonra parami tamamlayip 2.el bir motor alacagim.
Cok içli disli olmama rağmen...