Arkadaşlar merhaba . Aklımda bajaj boxer 150 almak var ama bu kampana fren mevzusu aklımı kurcalıyor. Ben dağda oturuyorum :cherry: Bu sebepten merak ediyorum bayır aşağı inerken frenlerin tutmaması gibi bir durum olur mu ? Bu arada daha önce arkadaşımın skuteriyle inerken (arka freni kampana ön...