Arkadaşlar merhaba.2007 Model Suzuki burgman 400 motorumda çekiş sıkıntısı var.Kalkışlarda ve dik yokuşlarda çok hantal.Özellikle yokuş çıkarken stop edecekmiş hissi veriyor.Bunun sebebi ne olabilir?Tüm bakımları yapıldı kayış daha dün değişti ama hiçbir değişiklik yok.