Merhabalar sevgili abilerim, varsa ablalarım :)
Tekirdağda ikamet ediyorum ben 2 teker sevdamız var uzunca süredir bisiklete biniyoruz şimdi de biraz daha hareket kabiliyeti olan bir alete binmeye karar verdim; oda motosiklet :) KTM Duke 200 almayı düşünüyorum. Kendime kask, eldiven, mont ve...