Herkese selamlar , ismim Tugay , 24 yaşındayım , daha önce hiç motosiklet kullanmadım ;
Cross/off-road modellerle ilgileniyorum , enduro'lara pek sıcak bakmıyorum çünkü motoru en az 70% arazide , hafta sonları keyif yapmak için kullanmak istiyorum , kalan 30% kesinlikle uzun yol değil, şehir...