revit markası belli, kalitesi yerinde motoart'ta indirim yapmışlar. 150 euro'ya 8 taksit yapıyolar. fakat, yıba çarşısında SHARK marka bir mont denedim, üzerime oturuşu gayet güzeldi. kumaşı da iyi görünüyordu. taksit yapmıyor; 180 lira diyorlar. acaba bu shark montlar iyi midir? karşılaştırmalı...