Arama sonuçlarınız

  1. V

    Merhaba,

    1990 Yılından beri motor sürüyorum, emekliyim, İzmir de yaşıyorum, son 2 yıldan beri Xcity kullanmaktayım. Emeklilikle birlikte vitesli motorları bıraktım, rahatı ve ekonomiyi yani otomatik vitesi seçtim, önceki Xevo'ydu, şimdiki de Xcity. Otomatik vitesli scooterdan çok memnunum. Hepinize iyi...
Üst