arkadaşlar aranızda yeniyim gıcır gıcır bol kromajlı üyeyim. çıraklığım apache'de kalfalığım 250cc cbr honda ustalığim haki renk ural-t üstünde geçsin hayalindeyim =) motor ehliyetine başvurup kasım ayına ehliyeti almayı planlıyorum. tüm forumu üye olmadan önce taradım okudum taradım ve ilk...