27 Nisan 2014 tarihinde direksiyon sınavını geçerek ehliyet almaya hak kazandım, 1. girişimde kazandım çok şükür. B ehliyetim vardı sadece direksiyon sınavına girdim. acaba en erken kaç gün sonra ehliyet alabilirim? yeni sınav sistemi gerçekden dikkat gerektiriyor isteyen arkadaş olursa sınav...