Öncelikle herkese selamlar arkadaşlar :)
Adım Onur. Alanya'da yaşıyorum ve 19 yaşındayım.
Yaklaşık 3 aydır bu forumu takip etmeme rağmen üye olmak bu kısmetmiş :) Şuanda HONDA CBR 125 R ve YAMAHA YBR125 ESD sahibim, ikisini de aktif olarak kullanmaktayım. Ama motorcu arkadaşlarımda devamlı...