Arama sonuçlarınız

  1. T

    Merhaba Ufaktan Piyasaya Akarr :)

    Herkeze Merhabalar.. Aranıza Yeni Katıldım Ve Başlangıç Motorumu Sizlerinde Tavsiyesiyle Alıp Birlikte Olucam İnşallah Sizinle :) Adım Alican İstanbul Maltepeden Katılıyorum Saygılarımla :)
  2. T

    Başlangıç Motoru Seçimimde Kararsızım.

    Merhaba arkadaşlar . Derbi GPR 125 fiyatı düşük olduğu için başlangıç olarak almak istiyorum fakat yakıt tüketiminin aşırı fazlalığı söyleniyor. kullanıcısı varsa 100km de ne kadar yaktığı hakkında bilgi verirse sevinirim. . Benzin tüketimi kafamı karıştırdığı için Honda Cbr 125 Almayı...

Yeni mesajlar

Üst