Arkadaşlar Merhaba,
Daha aranızda yeniyim, motorsiklet dünyasında da yeniyim tabiki. Aylardır bir motor sevdası sardı sonunda motor almaya karar verdim. Öncelikle gidip ehliyet için bir kursa yazıldım. 17-18 ağustosta sınav yapılacak. Ağustos sonu da Allah nasip ederse a2 ehliyetimi almış...