merhaba arkadaşlar...Erenköyde oturuyorum ve iş yerim şişlide.Malum trenler kaldırılınca söğütlüçeşme metrobüsten eve gidip gelemem çok zor olmaya başladı trafik ve yürüme mesafesinin uzunluğundan dolayı.Bende motor almaya karar verdim ve ehliyet kursuna başvurdum.Hem görünüş hemde kalitesinden...