merhaba beyler ve bayanlar, 31 yaşında motor hevesi sardı bünyemi, 1 haftalık bir araştırmadan sonra önce motor başlangıç düzey eğitim alıp hemen akabinde ehliyet kursuna yazılmaya karar verdim, Kısmet ise yarın eğitmenimle ilk görüşmeye gideceğim. Bu arada burası yerimidir bilmiyorum ama kafam...