Arama sonuçlarınız

  1. B

    Sizce Hangi Motosiklet

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-plakasi-hazir-o-km-dio-952949711/detay/ https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-48500-bakimli-guzel-motor-953953547/detay/ Kuryelik yapacağım sizce hangisini almalıyım?
  2. B

    Honda Dio Kullanan varmı?

    Dio almak istiyorum kuryelik için sizce alınırmı? Kullanan arkadaşlarım çekişi kötü birde oturus pozisyonu rahatsız ediyor dedi ama videolarını izleyince hiç kötü bi olayını göremedim.
  3. B

    Yeni Başlıyan İçin öneri

    Arkadaşlar Gösterişli Olsun Ama Pahalı Olmayan Motor İstiyorum Bana Önerebileceğiniz Bir Motor Var Mı? Örnek:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-kanuni-phantom-180cc-geldi-kayalarmotorda-82233741/detay/ Motoru Alıcaktım Kimse Övmemiş Yorumlara Falan Baktımda.

Yeni mesajlar

Üst