Arama sonuçlarınız

  1. harun27

    Royal enfield hakkında düşünceleriniz

    En az bajaj, kymco vb markalar gibi servis ağına sahip olmadıkca ilerleyen dönemlerde yedek parca ve servis problemi yaşayacağını düşündüğüm markadır.
  2. harun27

    PCX 2024''de 50 üstü hızlarda motoru saldığımda ıslık sesi geliyor sebebi nedir sizce?

    2023 9 bin km de bir pcx sahibi olarak söylüyorum ki normal. Kompresyon sesine benzer bir ses olmalı
  3. harun27

    Şehir Trafiğinde Sizi En Çok Tedirgin Eden ARACLAR...

    Önceden dolmuş ve taksilerdi. Şimdilerde ise servis şöförleri.
  4. harun27

    Uçtuk.

    Çok geçmiş olsun
  5. harun27

    Lipton, şeftali aromalı soğuk çay üretimini durdurduğunu duyurdu

    yoo https://www.lipton.com/us/en/our-teas/lemon-iced-tea-mix/
  6. harun27

    Honda SH 125 yeni model

    ilk başta fiyat olarak pcxden yüksek piyasaya cıktıgı için rekabetci değildi ve alacak olan herkese pcx tercih et dediğim bir modeldi. Şu an 157.000 TL nakit fiyatı ile 135 e dio alacakları zorbalayıp sh a yönlendiriyorum. Dik oturuşlu bir şehir scooterı. Arka varyator vespa gts 125 ile aynı...
  7. harun27

    2025 Yılında Dio/Activa/Pcx in durumları

    her koşulda daha iyidir primavera bu saydığın motosikletlerden. Sadece kol gibi servis ücreti var onu da bilmelisin. PRimavera 150 kullanmış birisi olarak söylüyorum bunları
  8. harun27

    Lipton, şeftali aromalı soğuk çay üretimini durdurduğunu duyurdu

    Merak ettiğim bir konu var. Türkiye'de de üretim toz ice tea'den mi yapılıyor ? amerkada toz halinde teneke kovalarda satılıyordu cogu markette
  9. harun27

    Ducati Scrambler varken Honda Nx500 almak!

    Scrambler güzel motor olmakla birlikte 2. elde değeri malesef düşük kalmaktadır. Servis faktörü ve yedek parça maliyetleride işin içine girince selef motorlardan japon üretimlerini tercih etmektedir insanlar. Japon menşeili motorlar daha yaygın oldugu için insanlar satarken alacağı parayı da...
  10. harun27

    250cc+, 0 motor tavsiyesi alınır

    bu saydıklarının arasında en mantıklısı d250 görünüyor. Bulundugunuz yerde eğer servis sıkıntısı yoksa tavsiye ederim
  11. harun27

    Kendisine Çarpıp Kaçan Aracın Önce Aynasını Sonra Taşla Camını Kırdı.

    daha gecenlerde cekici ile araba arasında kalıp ölecekti motorcunun biri. Sürekli kamera kullanan insanlar bu videoları göremiyor olamaz bence. Ölüm cok ani gelen bişey yapmayın. Adalete güvenin. Yargı sağlayıcı değiliz bizler
  12. harun27

    Küçük devlerden hangisi?

    Ne amacla kullanacagına göre değişir. Şayet dio kullanmıs biri olarak unu söyleyebilirim. Bireysel kullanımda dio, ticari kullanımda activa
  13. harun27

    Uzak Durduğunuz Motorlar...

    Her türlü sıfır km veya 2. el hint üretimi motorlar. Marka menşei farketmeksizin. Bajaj, Ktm, Hero, Yamaha, Honda....
  14. harun27

    125 CC ile başlangıç için ne kadar tecrübe yapılmalı?

    Şu an 3 adet motorsikletim var. Pcx 125, x max 250 ve hornet 750. En cok elim ayagım terliğim dediğim motosiklet pcx 125
  15. harun27

    aynasını kıran kuryeyi ezen sürücü

    Aferin aferin ayna kırmaya devam. Bir gün böyle bir dengesiz cııkıp hayatınıza kasteder sonra. Bi aynayla canının kıymetini belirlemiş motosiklet sürücüsü.
  16. harun27

    Nostajik Motor Sevgisi

    Honda Shadow 50 cc 2 zamanlı olan motosiklettir. benzeri sonralarda asya - mondial nostalji felan gibi üretilse tırnagı olamaz
  17. harun27

    Honda Honda CB750 Hornet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Yaklasık 1900 km dir sürüyorum. Benim tek olumsuz değerlendirmem sizin dediklerinizden cok rüzgar alıyor olması idi. Virajlarda bence oldukca keyifli. Yalpalama durumu kendi motorsikletimde mevcut değil. 150 km den sonra boyun kıran cinsten rüzgar rahatsız ediyor.
  18. harun27

    Honda Honda CB750 Hornet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    mt 07 düşmanı hınzır motordur hornet :))
  19. harun27

    Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Çok rahat yapılır o sıcaklıklarda uzun yol
Üst