Selam arkadaşlar,
Geçen hafta Scooterlar ile bir Şile yapmıştık, bu haftada Pazar günü saat 16.00 gibi Forumdan arkadaşım Yaşar ile biraz gazlayalım dedik ve Yine adresimiz Şile oldu.. Çok fazla duraklamadığımız için pek fotoğraf yok, ama yine de 3-4 tane çektik, onları paylaşalım istedim. Sevgi...