Arkadaşlar Merhabalar, Ben Ankara'da yaşayan ve çalışan bir makine mühendisiyim. Adım Mustafa DEMİR, Bir konuda desteğe ihtiyacım var. MT-07 Almayı düşünüyorum ve kendim için Mont,Eldiven,Kask,Ayakkabı gibi ekipmanlar da almam gerekiyor. 13 yıl öncesinde YZF R6 kullanıyordum. Malum aile...