motoruma sisybar takmayı düşünüyorum, uzun sisiybar ı sirkecide sordum 75 lira ymış, bildiğiniz daha ucuz bir yer var mı ve hangi çeşit sisybar bu modele daha çok yakışır önerilerinizi bekliyorum.
Ayrıca aynaları çok kısa kalıyor forumu inceledim ek parça taktırılıyormuş sanırım, bu yamayı...