Bence abes bir durum ama firmalar da istatistiklere göre iş yaparlar, bayimiz servisimiz olsun diyerek işe çıkacaklarını sanmıyorum, Ben de bir ortaanadolu çocuğu olarak eklemek isterim, orta anadoluda motosiklet kültürü çok iyi değil. Konya fakir bi il değil, sanayi ili, trafiği olsun yolları...