Çok fazla olmasada 5 - 6 yıldır motor kullanıyorum.
Sadece ulaşım - zevk olarak değil mesleki anlamdada motoru seçmişimdir
Bu güne kadar hiç mobilet tarzı motor kullanmadım kullanamadım el debriyaja alışmış herbindiğimde düştüm
YBR 125 - CBR 125 - 150 model motorlar kullandım ama yetmiyor artık...