Arama sonuçlarınız

  1. Y

    Herkese selamlar

    Merhabalar adım yağız İzmir'de yaşıyorum.25yaşındayım 10 yasımdan beri motorlarla tanısıklığım var gecen seneye kadar Gsx-r 600 k5 sahibiydim şu sıralar motoru sadece işlevsel olarak kullanabiliyorum.Honda cb 125 ace ve 98 model yeni çok severek aldığım yamaha Rx-100üm var keyifle uğraştığım...

Yeni mesajlar

Üst