selamlar runer hakkında birkac sorum olacak 2000 model runner fx180 motorum war bıraz fazla yakıyor bır arkadas bnm motorumda exup oldugunu soyledı,ve bunu bır dugme takarak ıstedıgı zaman devreye sokuyormus ve daha az yakıyormus.ve ben 80 kmyı gecmemek sartıyla bayagi az yakıyor (azyakıyor...