son zamanlarda ankara da motosiklet zorunlu trafik sigortası yaptıran var mı acaba? bir de mesela benim motosikletim kawasaki klv 1000 ama sistemde yok onun yerine suzuki dl 1000 yazdırsam sorun olur mu ? birebir aynı motosiklet. Yoksa kawasaki nin farklı bir 1000 lik modelini mi yazdırayım??:sunny: