Merhaba arkadaşlar.KTM başlığının açılmış olması iyi oldu.Ben de kendi adıma supermoto kullanıcısı olduğum için KTM Supermoto kullanıcılarının ,hem tanışıp hem organizasyon v.b. planlayıp, hemde çeşitli teknik yada genel sorulara cevap bulabileceğini düşünerek bu başlığı açmış bulunmaktayım.Ben...