Arkadaslar herkeze merhaba malum şubat ayında yamaha r25 gelıyor ve 14 -15 bin lira arasında bir fiyatı var benimde 600 e geçmeden önce 250 cc racinglerde biraz ustalaşmak istiyoum... Venox 250 motorumu 1 yıldır kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yoktur sadece ufak bi tarz değişikliği yapacağım...