arkadaşlar aslında forumda ASya motorun 150T–1!i ile ilgili birçok yazı var fakat bir türlü emin olamıyorum bu motorsikleti almaya fiyatına oranla iyiye benziyor ama aksaklık da hiç bitmez ve pişman olurum diye korkuyorum. ayrıca beşiktaşta nereye koyacağımı da bilmiyorum otoparka koysam...