Arama sonuçlarınız

  1. 1

    Bir sorum Olucak benzin ile ilgili

    suan 2 sılındırlı ve 650cc er6n var bende 50tl e fullenıyor depom 250 km yapıyorum 1 depo ıle 300 bulan arkadaslar oluyomusta aynı motorla benımkı pek bulmuyo 250-300 km yapıyorum kısaca. 4sılındır 600cclık 600rr tarzı motor dusunuyorum nekadar benzınde yakıs farkı olur 1 depoyla 600luk race ıle...

Yeni mesajlar

Üst