1993 Izh Planet 5 kullanıyorum. Lastikleri değiştireceğim ama lastik ebatlarını bilmiyorum. Hiçbir yerde, lastik ebatları hakkında bilgi bulamadım Planet 5 için.
Birde, lastik basıncı ne olmalı? Ön 30 - Arka 40 Psi basıyorum. Doğrusu nedir? Lastiklerin üzerinde birşey yazmıyor, basınç ve boyut...