havalar biraz güzelleşince bi scooter almayı düşünüyorum. fazla hızlı gitmeyi düşünmüyorum max 60-70. bu hızda düşersem kolu bacağı korumak için ne gibi kıyafetler giymek lazım. dirseklikle dizlik ve kask taksam yeterli olurmu, yoksa illa korumalı mont - pantolon vs. mi giymek lazım?