Arama sonuçlarınız

  1. D

    Motorsikleti seviyorum ama sahip değilim.

    Öncelikle SelamınAleyküm abilerim, akranlarım varsada ablalarım :) Motorsiklet sevdam 6.sınıfta başladı ilk motoru kullanmaya 6.sınıfta Kanuni Seyhan 150 ile başladım köyde çalışıyordum tarlalara git gel falan. İyice tecrübeli oldum motorsikletleri gerçekten çok seviyorum ma henüz kendi motoruma...
Üst