Arama sonuçlarınız

  1. T

    İlk motorum

    İyi gunler motosiklwt.net uyeleri Ben kismetse 2 hafta sonra a2 ehliyetimi alicam. Amacim bi 1000 likten once tecrube kazanmak icin 250 cc lik bisey. Aklimda honda cbr 250 ve hyo 250gtr yada calibre 250 kaldi Sizce hangisi daha iyi boyum 184 kilo 113 simdiden tesekkurler
  2. T

    Lütfen yardim edin :)

    Değerli motosiklet.net üyeleri hepinize merhaba. Siteye yeni üye oldum ve tam 2 hafta sonra a2 ehliyetimi alıcam kısmetse. Siz tecrübeli sürücülerden yardim istiyorum Motor alicam ve ne motor alicagima karar veremedim Vitesli istiyorum. Tecrube kazanmak icin 125 yada 250 diye dusunuyorum...

Yeni mesajlar

Üst