Değerli motosiklet.net üyeleri hepinize merhaba.
Siteye yeni üye oldum ve tam 2 hafta sonra a2 ehliyetimi alıcam kısmetse.
Siz tecrübeli sürücülerden yardim istiyorum
Motor alicam ve ne motor alicagima karar veremedim
Vitesli istiyorum. Tecrube kazanmak icin 125 yada 250 diye dusunuyorum...