slm arkadaşlar daha önce keeway arn kullanmıştım 5 6 ay fln sonra sattım. şimdi de racing e geçmek istiyorum. fakat hemen almak istemedim. prof olmadıgım için agır motorda denge problemi olacagını söylediler kaldıramazmışım fln. bende şimdilik cbr 125 uygun gördüm. honda kalite diye düşünüyorum...