1 AY ÖNCE ALDIĞIM KASKIMI SATIYORUM.SATMA SEBEBİM BEDENİ BÜYÜK GELDİĞİ İÇİNDİR.KASK ON NUMARA KALİTELİ Bİ ÜRÜNDÜR.CABERGİ BİLEN BİLİR KALİTELİ KASK ÜRETEN İTALYAN FİRMASI.YAZIN ÇOK KULLANIŞLI Bİ KASK. ÜSTTE HAVALANDIRMASI VAR.DÜNYADA SADECE CABERG KASK TA VAR.PATENTLİ Bİ ÖZELLİKLİKTİR(SUNROOF...