merhaba motosiklet.net forumdaşları uzun zamandır forumu takip ediyorm .
ve en iyi şekilde forumdaki bilgilerden istifade etmye çalışıyorum.bugün foruma bir konu başlığı açmakta bana nasipmiş
aslındaherşey motorumu;keeway sl 150 ;,ilk 500 km bakımına götürdüğümzaman başladı servise gittiğimde...