Arama sonuçlarınız

  1. T

    2009 Model GT250R S&T OLARAK GEÇİYOR KANUNİYE GÜVENEMİYORUM SORUN OLURMU SİZCE

    Hyosung Firması Sanırım Kanuni ile birleşti ve 2009 model gt250r ler artık s&t başlığı altında üretiliyor ben kredi için başvurmuştum kredim çıktı ve motorumu almak istiyorum artık sıfır hyosung gt250r alacam ama hyosungun kanuni ile birleştiğini öğrendim ve kafamda çin malı soru işaretleri...
  2. T

    Arkadaşlar Yeni Ehliyet Aldım Motor Almayı Düşünüyorum Tavsiyeleriniz Nedir

    Yeni ehliyet aldım daha öncesinde kısa süreli mobilet deneyimim ve uzun süreli bisiklet deneyimim oldu ilk defa hususi motorumu alacağım için tereddütler içinde kaldım acaba hangi motor benim için daha iyi olur diye.Almışken bir kerelik almayı düşünüyorum sonradan yükseltecek kadar maddi durumum...

Yeni mesajlar

Üst