Arama sonuçlarınız

  1. T

    KUBA ELAND 200 İLERİ VİTESTE KAVRAMA SORUNU NEDENDİR?

    merhaba arkadaşlar 2. el kuba eland 200 aldım arac 400 km de daha geçen araziye çıktım motor geri viteste çok güzel tırmanıyor lastikler patinaja düşebiliyor yarım gaz verince ancak ileri vitese taktığımda güzel tırmanıyor ancak çok dik rampa diyelim ful gaz vermeme rağmen motor gitmiyor ful gaz...
Üst