dün akşam gece 00.30 gibi biraz gazlayasım geldi motoru çıkarıcam oda ne...!
dükkanın anahtarları kayıp uzun bi arayıştan sonra anahtarları buldum ve çıktım yola, çıkmasaymışım daha hayırlı olacakmışya neyse,
avcılar sahile indim bi bakındım, oradan gazlamaya gidecektim, sahilde nerdeyse...