Arama sonuçlarınız

  1. M

    Endonezya'dan Selamlar

    Sa arkadaşlar, İsmim Zahid,3 yıldır endonezya da ikamet ediyorum. Aynı zamanda 3 yıldır motor kullanıcısıyım. Burada fabrikaları olmasından dolayı yoğunlukla yamaha,honda,suzuki kullanılıyor. Buradan herhangi bir yardıma ihtiyacınız olursa parça,aksesuar vs. yardımcı olmaya gayret ederim...

Yeni mesajlar

Üst