Merhaba arkadaşlar 4 gün Önce aldıgım motorumun bir kaç resmini sizlerle paylaşmak istedim.
2009 model
8000 Km
debriaj sesi ve tramer kaydı yok çizik dahi yok motorda 22 milyara aldım Belki Fazla vermiş olabilirim Ama bana şuan sahibindende en temizlerinden biri geldi
yag yakması var ama...