Arkadaşlar merhaba dün atom karınca ile görüştüm bana 450 tl ye 10 saat eğitim verdiğini söyledi.. bu rakam bana çok geldi özellikle hondanın eğitim merkezini düşününce üstüne üstlük alacağım eğitimden de emin olamadım açıkcası...
a2 ehliyet için görüştüğüm kurslar ise 300 tl kurs ücreti + 300...